2014. október 22., szerda

Rachel Renée Russell - Egy Zizi naplója 3. Popsztár

Rachel Renée Russell - Egy Zizi naplója 3. Popsztár
Oldalszám: 320
Kiadás éve: 2013
Kiadó: Könyvmolyképző
Fordította: Neset Adrienn

Mi kell a sztársághoz? Nikki listája:
Egy díva fellépése!
Hűséges jó barátok!
? Tehetséges szervező csapat a VIP (Very Important Pop Star - Fontos Popszár Egyénisége) mellé!

Aki elhallgatja az igazságot a barátai előtt, folyamatosan pengeélen táncol. Ezt a leckét meg kell tanulnia Nikkinek, mert Mackenzie a Zizi naplók harmadik kötetében sem adja fel, hogy az életét megkeserítse.

Maradhat-e Nikki jövőre is a Pompásvölgyiben? Ki az igazi barát? Kiderül a szókimondó naplóból.

Az első rész nekem a tipikus sulis beilleszkedést vázolta, és persze rengeteg efféle tini problémákról szóló könyvecském volt már, ami ugyanúgy mesélte a helyzeteket, mint bármelyik másik.
A második részt tökösebbnek találtam, ahol Nikki rátermettebb, de megőrizte a szeretnivaló bolond tulajdonságait, így alakult egy csomó muris szitu.
Szóval amint megpillantottam a 3. részt a könyvtárban, emeltem is le a polcról. 

Akárcsak az elődei, ez is nagyon tetszett! :) Megmosolyogtatott, ami furcsa, hiszen az én ízlésemnek kissé gyerekes volna a történet, mégsem írom, hogy kinőttem belőle. Mackenzie gonoszabb, mint valaha, a barátkozás rázósabb, mint valaha, a kamaszélet pedig nehezebb, mint valaha. És ezek a dolgok egyre fokozódnak, de Nikki azért jól kezeli. Ha valamit elront és megbotlik a bonyodalmakban, mi csak kuncogunk rajta, ugyanakkor magunkban biztatjuk, hogy folytassa az őrültséget, amit kieszelt. :)  Nagyon szurkolok Nikkinek és Brandonnak, leginkább miattuk szeretem a Zizi-sorozatot. :) Várom a következő részt, ami elvileg még idén megjelenik Jéghercegnő címmel. ;)

Történet: Egy délutánra remek volt!

Fogalmazás: A szöveg tízéves kortól könnyen olvasható, a rajzok pedig plusz élményt nyújtanak hozzá.

Borító: Ahogy haladunk a sorozattal, annál szebbek. :)

Kedvenc karakter: Nikki, Brandon

Ami megragadott: Közös jelenetek Brandonnal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése